Monday, June 4, 2007

R字頭 VS S字幫

剛剛由S醫院轉到R醫院, 本以為是新的開始, 怎麼知道卻是新的深淵......

開始時以為R字頭和S幫同是一級醫院, 設施和資源應該差不多. 怎麼知道真的可以差十萬九千里!

先說reception, S醫院是由4個負責, 現在只有Vicki一個, 姑娘亦由一team變到1.5個, 而orderly亦不是我們的department base. 結果原本我只需要專職睇病人, 變成打雜. 上個星期就因為我要額外抬病人, 而給那個比我高差不多兩個頭, 保守估計有80kg的阿婆壓下來把腰弄傷.

整個booking system亦好「得意」. 佢out-patient就比個 arrival time你, 之後就通知你下畫幾時再返黎. 而in-patient就有空位就call佢地落黎. 這個system 係我地這一行來說可算是首創. 結果就是我花了兩個星期也不知道自己在做什麼! 而且我和新同事到現在也溝通不來, 令到我每日的 schedule 也不知所謂.

以前的部門著重的是效率和服務質素, 因為遲了要和病人道歉是家常便飯. 在R字頭, 病人是預備等.半個鐘是正常, 至於一個小時嗎, 只有算你倒楣. 不要期望有人會和你解釋.

名義上我是junior leader, department裡4個junior全都歸我管, 我頂頭只有3個senior. 不過那班junior極度排斥我, 不單對我呼呼喝喝, 又把我當做"蝗蟲" -- 無論我到那裡也被視為一個麻煩而被驅趕.

因此, 在上班第一個星期我真想"衰仔"一次, 辭職走人. 可是自尊問題, 而且如果我上班一星期就跑掉, 我在這行的reputation可就全毀了! 這一刻, 只好咬著牙捱下去, 而我亦非常認真的再一次計算嫁人不幹和中六合彩的可能性 (哈, 做女的就比男多一個選擇 ).

1 comment:

  1. 其實我算係咁.......因為基本我都唔會成日去睇人地既blog......間唔中都有既.......所以相對都會少回應...........我都有我既blog........曾經都好在意人地去唔去睇....去唔去留言.....慢慢地都覺得冇咩所謂....反正都係寫下野遮.....

    anyway.....加油啦.........不論邊行....總會有佢自己既問題之處..........留唔留在於你有冇呢個力量驅使你去做遮...............唉.........其實我都冇咩資格去教人......因為呢樣野都困擾左我好耐..........我已經唔識點去做好我份工lu.............

    搵人嫁左佢都幾好既.....如果有人要我的話.......哈哈哈..........

    ReplyDelete