Wednesday, September 1, 2010

一天一天黑下去

可能係因為農曆七月的關係, 可能只係我既問題. 總之, 我真的很"黑仔"!

首先無端端給一個陌生人"求婚", 之後撞車, 之後被病人打, 之後又胃炎病成個禮拜, 胃炎未好返又中埋傷風. 發左兩日燒, 但係因為之前胃炎用晒d病假而"焗"住返工. 架車都仲未整返 (仲等緊保險公司approve), 尋晚橫風橫雨既時候又突然所有尾燈壞晒. 搞我我一路揸返屋企的時候, 一邊擔心被人撞, 又擔心比人拉. 好啦, 今日去整返尾燈, 點知車房d人整完之後唔記得關燈, 結果個電池死左撻唔到車. 但又因為佢地趕收工, 求其幫我撻著就算. 雖然話行車既時候可以充電. 不過我的家只有五分鐘的路程, AA電也充唔到! 為了"充電, 我要特登揸去機場再返屋企! 而且都唔知夠唔夠. 而家希望聽日可以撻得著啦!

No comments:

Post a Comment