Saturday, August 21, 2010

若思

係網上見到一個貼子的reply, 覺得很有意思.

貼子本身是說一個AL生"炒"了, 不知道應該repeat還是讀HD好. 當中有鼓勵, 亦都有一沉百踩的.

其中一個網友便說:

人生幾十年, 花唔夠一年, 盡力盡地一鋪, 比足百份之二百心機去比多個機會自己, 好讓自己未來o既路更易走..... 區區一年算得上甚麼?
就算touchwood 第二次AL 成績都係唔夠好/又衰多次英文而冇degree offer, 經過大半年努力再去考, 成績唔多唔少都會有進步吧, 成績好左自然多左選擇, 可能揀到科o岩讀而前途又唔錯o既 AD/HD, 再繼續發奮讀落去, 始終會有出人頭地o既一日... 就算AL成績冇進步甚至退步, 花o既一年係唔會白花, 你對人生可能會有第D 體會........可能會因為損失太多更令佢更珍惜佢當前擁有o既一切, 未來更會把握每一個機會.... 當盡左力之後, 就算一切落空, 最終佢至少亦可自豪地講一句: 我今生無悔..

想當年, 我有個中七同學佢會考十七分, AL 全科pass, ALL E, 佢絕對有能力repeat 去考個更好o既成績....我叫佢一齊repeat, 結果佢唔聽我講去, 佢走去讀 AD, 畢業後保安員都做過... 後來讀埋個DEGREE 先叫做入返佢o個行, 而家只係搵個萬三蚊一個月的合約工..他的路....並不易行.. 相反, 我會考十五分, AL 成績亦比他差, 但我唔認輸, 檢討自己弱點後.... 響o個大半年搏到盡, 結果如願以償入到心儀的大學... 到今時今日, 當前份工月薪萬七, 而不久之前剛獲一聘書, 人工 25K 以上 .... 我想我當年REPEAT 的決定... 我並無選錯..... REPEAT 後我的路比那位朋友易走得多...

xx(踩人的網友), 每當睇到你呢類人, 我覺得好自豪, 因為響我事業不斷向上, 不斷改善自己o既過程中, 遇過無數好似你呢種狗眼看人低o既人.... 佢地往往都會以昨天見到的我來定奪我的將來, 當我同哩D 人講我要申請某某工作, 佢地o既反應係 "你?! 算吧啦, 呢D 工唔係我地考"...我冇回應佢, 我繼續默默耕耘, 已經一步一步地向著我o既目標進發將他們抛離得老遠了.... 又有些所以謂的朋友, 會響你背後同其它朋友講一些大致上都係貶低你o既說話...... 通常呢種狗眼看人低o既人, 根本就係對自己既冇信心而又懶散o既無能人士, 佢地欠缺正能量, 思想極度負面, 工作態度欠積極, 自己做唔到的就認定人地同佢一樣.... 今日我所得的, 已足夠證明給當年睇低我的那班白鴿眼, 你地先係真正的廢物!

No comments:

Post a Comment