Monday, August 16, 2010

打女人的男人至無品

睇怕我都係"流年不利"啦! 上個禮拜先撞完車, 今個禮拜又比人打, 唉~~

話說我今次既對手係一個接受左三次腎臟移植既病人. 佢無booking, 自己walk-in. 本來我都係本住"好心"黎收佢症. 點知佢竟然發我脾氣. 一時又鬧我整痛佢, 一時又嘗試打爛我地既儀器, 仲不時咁好大力推開我.

最精采既語錄:

"你整痛我隻腳, 你知唔知我岩岩做完腎臟移植手術?" (我心諗: 你個腎生係個隻腳度ga? 關個手術咩事? 掂下都痛. 下次不如你去做腦部移植, 將個腦移去pat pat度呀!)


"你用隻左腳落地先, 我會係旁邊扶住你".(個時佢隻左腳離地不會超過5cm)
"你即刻同我降低張床, 我隻右腳痛!"
"我知你右腳痛. 張床真係唔可以再低. 其實你都差唔多到地. 你慢慢將重心放係左腳度, 扶住張床就ok" (我心諗: 我d病人130cm都落到. 你170cm竟然落唔到? 講笑咩?!)
"總之我右腳痛!"
(我心諗: 你識唔識分左右ga? 叫你用左腳呀! 況且頭先我先見你用"左右腳"行入黎, 平衡力不知幾好. 宜家行得到又企唔到, 玩呀?)


(平靜+勸阻既語氣) "你唔可以扯我地部機, 會斷的!" (我心諗: 你成220磅, 咩都斷啦!)
(怒吼) "你想點? 你究竟想點? 你想點咪同我講law!"
(我心諗: 咪講左law, 我淨係想你唔好扯. That is!)


"佢地岩岩係我右手拎返條PICC line出黎, 仲好痛. 你唔好掂我! 想點同我講! 我自己黎!"
"好, 你宜家坐低, 面向前方."
坐低, 而向左面.
"不是左面, 是前方"
誰知他用力把我推開, 又對我怒吼 "你想點? 你究竟想點? 你唔好掂我! 你知唔知我左手有傷? 你整痛我!"
(我心諗: 你十秒前又話右手痛, 而家又話左手. 仲有, 我輕輕掂下你隻手就痛, 你咁大力推我個時隻手就唔痛. 玩野呀?!)


我終於忍唔住, 同佢講 "唔該你講野有禮貌d."
"你知唔知我岩岩做完腎臟移植手術?!"
(我心諗: 頂! 做完手術大晒呀?! 而且閣下已經康復仲出埋院啦! 如果係咁, 我尋日個個係ICU出黎既病人咪可以殺人?!)


最後, 兩個睇大家唔順眼既人大打出手, 結果比呢個自稱"手痛腳痛, 岩岩做完大手術"既人, 用一招"雲手"贏左!

唔該, 點樣先可以投訴病人? 救命!

No comments:

Post a Comment