Thursday, October 25, 2007

不想獨自快樂

你覺得人生最大既諷刺究竟係咩野呢
會唔會係 當你得到一樣好重要既野之後
同時又失去左 另一樣好重要既野
好多野根本就唔能夠兩全其美
只不過當日 自己唔懂得珍惜你
今日我得到 一切既成就
似乎好多身邊既人都好羨慕
好多人用好欣賞既眼光投起我身上邊
但係愈係咁樣
我就愈覺得自己同成功距離得好遠
因為呢D所謂成就
其實係不斷對我既感情作出諷刺
令我覺得 佢地好似係度笑緊我
"你咁叻
但係偏偏係你身邊最重要既人都要離開你
而你 又留唔住佢"
我唔會怪 有人問我呢D問題
因為都就連我自己都係度笑緊我自己
你知唔知道無左你
就算再有成就又有咩意思
我仲可以同邊一個人一齊分享我既喜悅
有人話 人係失意既時候
弧單一個人係最寂寞既
我覺得
當你快樂既時候
無人同你一齊分享
你先至係最寂寞

3 comments:

  1. Did you write this?!

    ReplyDelete
  2. so what do you think?

    ReplyDelete
  3. Who is the person u love? U didn't tell me anything about ur love life and we are supposed to be best friend ever!! O well, just talk to me if u need to... just keep in mind that my love life is very messed up too... we can cry together hahahaha... (bitterly)

    ReplyDelete