Sunday, December 6, 2009

我的聖誕禮物



買了, 買了, 終於買了! 今日係琴行試左成個鐘琴都唔捨得走, 終於, 狠下心帶佢返屋企!

我本來都好滿足於我的Casio keyboard. 不過用了四年, 手指退化了. 每當彈真琴的時候, 總是沒有力. 所以我好想換一個digital piano. 真的piano雖然好. 不過又要定期tune, 又大件. Digital piano又可以插headphone, 比較乎合我的要求.

我睇琴都睇左四個月. 之前本來想買Kawai. 不過佢平個d model 沒有貨, 貴的我又覺得我用不著! 後來想帶Yamaha S-31回家的. 試上手還是覺得這個的touching比較好.

好期待星期五呢~

No comments:

Post a Comment