Thursday, February 12, 2009

點解?點解!

點解醫生非禮病人會上頭條, 而我被病人差點兒"強吻"卻投訴無門?

如果佢唔係跛跛地, 我想我今日都走唔甩! 其實已經不是第一次比病人性騷擾. 不過我還是第一次係診療室比個病人追住來"錫", 仲要鍚嘴個種! 之前佢已經以行動不便為理由, 不斷地捉我隻手又要攬腰. 之後每當我嘗試幫佢檢查, 佢又"神奇地"好番, 捉住我哄過黎要"錫錫". 走甩左都仲要追過黎. 光天化日之下竟然沒人理!

最過份的是, 當我要求transfer個病人比男同事的時候, 男同事們竟然只是口頭先答應, 到時候又話"咩你覺得handle唔到嗎?" 而比返個病人我. 咁你想我點handle? 同個病人講左, 佢又嘻嘻哈哈扮唔知, 咁我打佢兩巴好唔好?

點解每一次有這樣的病人, 部門都要我大事化小?

點解我自衛會比人投訴?

點解從來只有我會遇上這些倒楣事?

點解無人理我既complain?

3 comments:

  1. oh! so horrible !!! i'm sorry to hear dat.... but can u complain to ur senior?

    ReplyDelete
  2. o個個送我返去死既男同事咪就係我上司law...

    ReplyDelete
  3. if your colleagues or seniors dun help u, u gotta be careful next time.... dun be upset, dear.

    ReplyDelete