Thursday, October 6, 2011

勁黑仔

已經黑了兩天了!

昨天個trainee無端端扯斷了病人條drainage, 噴到我成面血! lunch又發神經, 得我同另一個同事食first lunch, 其也六個人去second lunch, 一個人做三部機, 痴線!

今日又係個trainee. 特登要我幫佢做埋個痴線既病人才放lunch! 之後又係一樣, 人少少又要我做多多野, 做唔晒你又嘈. 請問我做野既時候你係邊?

病人我都未做完, 出了問題, 我同病人解釋檢查的時間也沒有, 就自把自為同病人說我們做錯了, 把病人送走. 之後又發的脾氣.

天呀! 是我錯. 我當初應該走, 不應該留! 再對住個trainee, 我都會痴線!

No comments:

Post a Comment