Wednesday, November 17, 2010

懶人要走了

個懶人終於唔做啦!

可能因為我投訴得多, 又可能因為大家都覺得佢真係太過份. 又可能真係有報應, 個天要佢係這個時候生膽石. 總之, 佢會放一年大假. 雖然叫做停職留薪一年, 不過我諗佢應該唔會再返黎啦!

雖然是她不對在先, 但係我竟然非常捨不得她. 始終, 和她一起工作也有兩年多, 由敵人變朋友, 我們都一起經歷了很多事情. 而且看見她這樣"諳然收場", 令我覺得自己彷彿做得太過"狠", 也令我也有少少嬲自己. 始終, 如果我不投訴, 什麼也不會發生.

所以我覺得我還是不能當"領導"的角色. 因為我心腸太軟.

不過, 也可能因為這件事, 令懶人的人生有所改變. 其實她自己也說, 過去的一年多, 她跟本就不開心, 可是她卻沒有勇氣離開. 現在的結果, 其實對她來說是解脫. 所以希望她到了英國之後, 會找到她想要的生活.

可惜的是, 這代表我將會和學生K成為同事. 究竟是福是禍?

No comments:

Post a Comment