Sunday, July 4, 2010

秋生斥群妖亂舞踩周秀娜冇腦

秋生大哥, 請容許我給你一個"讚"!

-----------------------------------------------------------------------------------------

近期模不停谷「事業線」胸襲娛樂圈,即使今年貿發局禁她們在書展舉行簽名會,眾女亦各出奇謀求突圍,最具挑釁性是去年寫真戰中成功上位的「寫真女 王」周秀娜,與一眾師妹新八模、Annie G.、Hailey C.、A. Lin及DaDa Lo等為表達對貿發局的不滿,推出Copybook寫上「我要每年入書展辦簽名會」,更大罵當局做法虛偽。而周秀娜亦承認「Copybook橋」是她與一 班師妹組成的十三人顧問團開會度的橋。

醒橋教睇「全相」

周秀娜等人的言行,觸怒一向關注社會大事的黃秋生,他昨日為鍾景輝推出自傳的活動撐場,提起對模的睇法,他連珠炮 發:「依家群妖亂舞、事業線同黑氣都沖晒天,挑戰道德底線、婦女團體同政府啦!(唔支持?)每種職業都值得尊重,但有啲嘢毋庸置疑,佢哋嘅做法等同妓女上 街遊行,但行埋入屋邨,撩鬼攞命囉!」秋生續說:「我哋睇書嘅,有佢哋喺度都唔行入書展。佢哋可以自己搞個書展喺附近抗衡,我醒埋條橋畀佢哋,乘勢推出相 書教人點睇全相囉!」

至昨晚秋生出席音樂會,對於o靚模表示被禁於書展谷書要申訴,他毫不客氣地說:「要申訴搵紫藤,知唔知紫藤係咩? (性工作者關注組織。)但係周秀娜唔知吖嘛!」

着搵「紫藤」申訴

他認為書展決定正確,揚言文化有高低雅俗之分,暗諷周秀娜出Copybook圖殺入書展:「佢哋應該開個 Column,叫『十三妹書展』,周秀娜做會長,佢咁叻,諗咁多橋。」他直斥她們挑戰大眾價值觀:「講得唔好聽就係犯眾憎。(覺佢哋Cheap?)好明 顯。(有咩建議畀周秀娜?)收聲,之後喺第二個地方搞書展。打比喻,性工作者去遊行冇問題,但去太古城有家爺仔乸嘅地方遊行就有問題。」

轟藝術色情不分

對於周秀娜指書展虛偽及低能的言論,秋生反問對方:「咁係咪你(周秀娜)就好坦白同好高智商?佢一句話就鬧晒所有 支持書展嘅人。佢冇智慧,可能讀得書少。(唔怕畀佢批評你冇修養?)修養,If she got any?佢EQ高,但引起謾罵,唔係一個宣傳手法,我拍三級片就三級,唔通同政府講我係藝術片,如果係咁,即係我唔識得藝術同色情嘅分別,好明顯佢係唔 識。」

寸嘴反擊

Annie G.反寸秋生:「講妓女可能佢熟啲,佢成日同呢啲報道有關。」

新八模對秋生的妓女論感不快:「可以畀指引我哋做得好啲,但佢哋冇,我哋80後真係Bad Luck!」

A. Lin:「連啲老模都鬧我哋!我哋唔係妓女,唔好攻擊我哋!」DaDa:「我哋冇做錯!香港冇言論自由!」並反指有人先做壞風氣,更聲稱她們去年亦入到書 展。

No comments:

Post a Comment