Thursday, April 30, 2009

記得? 記不得!

人真係一樣好奇怪的動物. 我永遠都唔記得我個病人叫咩名, order藥時又唔記得要落幾多, 就連我幾時當夜, 返邊更,我都可以唔記得,

但係, 我腦海經常想起我小時侯的事. 我記得我小學留堂後返屋企的情景, 我記得我細個同我細路一齊玩的每一幕, 我記得我好鍾意睇tvb既drama, 成日做功課時同細路一齊偷睇. 我記得我細過每日放學, 都去婆婆洗碗既餐廳, 食豬扒飯做晚餐. 我記得我中一啦啦隊跳"陽光"時的每一步. 我記得我玩orchestra的日子, 一齊去廣州表演. 我記得我佈置學校十五週年時的每一晚. 我記得由中四開始, 我每一日行友愛返屋企, 我就幻想(呃..應該是妄想)我將來做左醫生, 有錢買車, 再好"風光"返陳記探老師. 我記得謝師宴0個晚我地既播"從今開始"玩黃sir! 我記得的那港姐同學, 那一晚著了一條白色長裙晚禮服.

可是, 中五之後的事, 我就開始不太記得了.

只記得, 我同班friend玩girl's talk, 玩通宵. 可是, 之後呢?

之後, 我的生命只有讀書, 返工, 讀書, 和返工.

唔記得, 係因為我對生命沒有了小時候的熱誠, 還是我對所有事已經"習以為常"?

不過我的理智同我講, 我極有可能係只是老人痴呆!

1 comment:

  1. we all choose what we wanna remember without knowing it/subconciously. it's not unusual. no worry hahahha.

    ReplyDelete