Tuesday, November 4, 2008

我的中文

3 comments:

  1. 你都算寫得清楚,我D字就勁潦,基本上無論係英文定中文都冇MUD人睇倒我D字,所以讀書果陣冇人問我借NOTES 抄....

    ReplyDelete
  2. 我中學的時候因為坐第一排 (我老是覺得Miss Chan係有心咁做!), 又成日恰眼訓, 結果被Miss Chan迫我抄notes. 其實抄完我咪又係唔識. 不過大家都很喜歡我的notes, 因為夠詳細ma....haha...

    寫這篇文章的時候令我想起中學的時候成日寫信, 不過上了大學便再沒有執起支筆了! 我看要不是我有寫blog, 我會連中文都不會打!

    ReplyDelete
  3. 而家D細路仲流行寫「火星文」,即係將「咁」寫做「拱」果D變音字,再加D符號,係完全唔明佢講MUD架LOR,痴線架~

    ReplyDelete